Wednesday, May 21, 2014

Siapa Saya?

Assalamualaikum semua!

Bismilah

**************



**************

Saya Nur Ashikin Amirudin @ Ekin berasal dari Ampang Kuala Lumpur, sudah berkahwin dan berusia 30tahun. Saya juga merupakan seorang suri rumah sepenuh masa dan mempunyai kelulusan Diploma Seni Kulinari. 

Saya adalah Pengedar sah Shaklee dengan ID 1069965 di kawasan Kampung Pandan,Desa Pandan,Taman Sri Angsana Hilir,Taman Nirwana,Tesco Ampang,Ampang point,LRT Putra Jelatek & Setiawangsa serta kawasan sekitarnya.

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya. Selain berbusiness Shaklee fulltime saya juga minat mem-baking kek dan tarts dimasa lapang. Blog ini saya kongsikan perjalanan kehidupan dan business Shaklee saya,info tentang produk Shaklee,rahsia kecantikkan,tips-tips kesihatan dan motivasi.

Jika berminat nak dapatlan suplemen Shaklee anda boleh hubungi saya ye khususnya anda yang berada di kawasan Ampang KL.

 TQ semua!


*************************


Ekin Hoza
Whatsapp 019-3739052
Email : nutrisisihatekin@gmail.com
Instagram : @ekinshaklee

No comments:

Post a Comment