Monday, March 23, 2015

Cara Order Shaklee



CARA ORDER 1


Step 1 : SMS/ Whatsapp saya di +6019-3739052 dan berikan details produk yang ingin dibeli. Jika tak pasti produk yang mana sesuai saya akan consult dan beri cadangan yang sesuai untuk anda pilih. 

Step 2 : Selepas confirm,saya akan totalkan semua amount termasuk postage. Postage standard semenanjung ialah RM10 dan Sabah Sarawak ialah RM20. Bank account akan saya berikan untuk anda membuat pembayaran (Maybank / Al Rajhi Bank).

Step 3 : Sila maklumkan pada saya sekiranya sudah membuat payment. Jika transfer online sila attachkan email saya info.nutrisisihatekin@gmail.com atau sekiranya cash deposit sila whatsapp gambar resit kepada saya dengan jelas.

Step 4 : Selepas bayaran sah masuk dan diterima barulah saya akan uruskan penghantaran kepada anda. Penghantaran akan dibuat melalui poslaju/gdex memakan masa diantara 1-4 hari mengikut kawasan tempat tinggal anda. Saya akan berikan tracking number setelah pengeposan dibuat.


********************


CARA ORDER 2


Anda boleh terus click link dibawah dan teruskan order secara online asalkan anda mempunya debit card atau credit card. Pihak Shaklee Malaysia akan terus memproses order anda dan menghantarkan pada anda dalam masa 1-5 hari waktu bekerja. Anda boleh rujuk pada saya jika mempunyai sebarang masalah ye.







Saya akan berikan konsultasi yang terbaik pada anda selepas anda membeli dari saya dan selama mana yang anda inginkan,insyaAllah.

Terima kasih!




No comments:

Post a Comment