Tuesday, August 26, 2014

Nak Jadi Ahli Shaklee dan Jana Pendapatan bermula RM2000 sebulan?

Hai Assalamualaikum selamat petang semua!!!

Sebagai customer2 Shaklee yg selalu purchase barangan Shaklee,ekin galakkan uols mendaftar sebagai ahli shaklee di bawah ekin. Sebab banyak keistimewaan yg uols akan dapat selain makan sendiri,mampu jana income pertama RM2000 tau! (income pertama ye,lepas tu jika usaha lebih mampu dapat 5-6 angka!) Haaa jangan ingat jual shaklee ni macam jual kain baju pinggan mangkuk ye,Shaklee adalah sangat2 exclusive dan dah ramai mampu jana pendapat sampingan melaluinya. Ekin adalah salah seorang yg sudah merasainya!

Psssttt siapa nak bagi duit RM2k tengah2 bulan kan selain Shaklee? :)

**************************************


Jika anda customer yg membeli dari ekin...

Sebagai Customer, Anda Layak Untuk Mendapatkan Keistimewaan Berikut, Exclusive Untuk Customer Ekin sahaja!:

❥ Exclusive Konsultasi PERCUMA secara berterusan selepas pembelian, bagi memastikan pengambilan vitamin adalah serasi & berkesan untuk customer
❥ Exclusive jemputan masuk ke “VIP Group My Lovely Shaklee Customer ” FB, berbincang serta berkongsi masalah semasa pengambilan vitamin, di samping perkongsian testimoni dari rakan-rakan pengguna Shaklee.
❥ Exclusive Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat, bagi memastikan customer mengambil vitamin dengan cara yang betul, sesuai dengan tujuan pengambilan agar ia lebih berkesan dengan cepat.
Shaklee adalah supplemen yang dipercayai lebih 50 tahun, ianya semulajadi, terbukti selamat & berkesan.

Jika anda ingin menjana pendapatan sampingan bersama Shaklee...

” Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee?Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke Group MUTIARA STAR MILLIONAIRE secara EXCLUSIVE di FB dan Group Whatsapp!



 
 
 
Hubungi ekin untuk maklumat lanjut!
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment