Monday, September 15, 2014

Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500

 
 
GA paling best ekin join kali ni wohooooo!!!
Barangan Shaklee bernilai Rm500 woiiii...sape taknak memang rugi!
 
 
 
http://www.zinniaza.com/2014/09/giveaway-saya-nak-vitamin-shaklee-rm500.html


Klik banner utk join ye :)
 
 
 
KENAPA SAYA NAK VITAMIN SHAKLEE?
 
 
Saya kenal Shaklee tahun 2012,masa tu tengah cuba cari priduk utk conceive (saya seorang ttcian) jadi selepas berjumpa produk pertama Gla Complex terus saya jatuh hati dan mencuba pelbagai produk shaklee yg lain! Sy menjadi shli pada tahun 2013 hingga sekarang saya setia dengan produk Shaklee ni. Ianya ternyata SELAMAT,SEMULAJADI dan BERKESAN! Sudah 58 tahun bertapak kukuh dan kita sedia maklum pemakanan kita yg kurang seimbang menyumbang sejumlah besar penyakit berbahaya waktu ini. Saya sedar saya bukanlah seorang yg sihat,jika saya seorang yg sihat kenapa saya masih berasa letih,mengantuk disiang hari,sembelit dan kulit berjerawat setiap bulan? Maka dengan itu saya yakin,dengan penggunaan produk Shaklee secara konsisten dan berterusan saya mampu topup kekukurangan zat dan nutrien yg diperlukan didalam badan saya. Saya takut sakit! Saya taknak sakit! Jadi kerana itu saya pilih produk Shaklee utk maintain kesihatan saya,suami dan keluarga. Alhamdulillah hingga saat ni kami peminat vitamin Shaklee yg tegar! Tidak salah berusaha dan berdoa kepada Allah SWT agar terus terusan dikurniakan kesihatan yg baik dan mampu kongsi manfaat jadi sihat dengan produk shaklee pada org lain pula.
 
 
Saya nak tag dua org pilihan saya :)
 
 
 
Good luck semua!!
 
 

No comments:

Post a Comment