Monday, December 15, 2014

5 Vitamin wajib untuk bawa pergi travel yg simple

Assalamualaikum semua :)

Saya sebenarnya dah selamat sampai di Brunie ahad pagi lepas. Alhamdulillah. Travel sorang2 dipermudahkan olehNYA. Best jugak sebab belajar sendiri kan hehe. Husband memang percayakan saya sebab dia tau wife dia seorang yang sangat independent! Yeahhhh i can do it..

Bab travel ni baju dah jadi perkara kedua terpenting bagi saya. Sekarang ni cuma vitamin jer yang jadi keutamaan.

Yang saya bawa ialah :
Alfalfa - detoks
Gla complex - vitamin cinta
Vit C - elak demam selsema/resdung
Bcomplex - bagi mood yg relax
Vita lea multivitamin - energy booster

Sepatutnya kena bawak Ostematrix untuk hilangkan lenguh badan dan bagi tidur yg lena,tapi kat sini takde apa sangat kurang berjalan jauh so skip la yg ni hehehe..

Order shaklee pun berdesup desup masuk melalui facebook dan whatsapp. Alhamdulillah terima kasih ya Rabb sebab memberikan rezeki yang tak putus-putus pada saya dan suami.

Oklah ni pun update guna handphone jer...rasa kekok dan lain pulak hehehe. Kalau anda nak order produk shaklee jangan segan-segan whatsapp saya ye. Saya sedia membantu anda..insyaallah.

Nur Ashikin Amirudin (Ekin Hoza) Shaklee ID 1069965
SMS/Whatsapp : 019-3739052
Email : info.nutrisisihatekin@gmail.com
Facebook page : Nutrisi Sihat Ekin Facebook personal : Ekin Hoza

Penghantaran ke seluruh Malaysia dan Lain-lain

No comments:

Post a Comment