Tuesday, December 2, 2014

Shaklee Effects: Set Kecantikkan Shaklee

 
Assalamualaikum semua...memang bulan cantik kan December ni! Sempena promo Vit C dan Vita E kan...ramai wanita-wanita gojes berlumba2 nak makan vitamin c dan vitamin e ni...kalau tak suka cantik-cantik ni bukan wanita la namanya hehehe..
 
Vitamin Cantik Shaklee ni diantaranya yang famous ialah :
 
-Vitamin C
-Vitamin E
-Collagen Powder
-Bcomplex
-Gla Complex
-ESP (Energyzing Soy Protein)
-Vivix
 
 
Saya diantara yang pernah mengambil kesemua vitamin diatas,jangan terkejut sebab ada waktu-waktunya dan cara makannya...bukan sekali hadap! Ada yang saya ambik seminggu 3x,ada yang saya ambik setiap hari. Sebab tu pentingnya pilih distributor yang tahu dan pernah amalkan set cantik,kalau tak nanti salah makan rugi pula anda beli banyak-banyak kan? Saya dulu beli sikit-sikit...ada modal saya beli lagi..sebab saya kan ahli shaklee of coz lah saya dapat murah hehehe..
 
Yang bestnya promo Vitamin kali ni tahan berbulan tau. Contohnya vitamin c tahan 6 bulan (kalau ambik sehari sebiji,saya ambik 2 biji sehari) dan vitamin e tahan untuk 4 bulan. BEst tau suami isteri boleh ambik. Macam saya dan suami lah hehehe..
 
Jom kita lihat Shaklee Effect dari PM Cery kita...dengarkan apa kata kak cery..
 
 
Testimoni diri sendiri...

"Dulu, saya memang ada masalah kulit mngelupas kering terlampau kalau travel. masalah serius yang bagi seorang wanita yang kerap travel bertemu ramai orang..Kini tidak lagi (ewahh macam ayat iklan pulak.. hihi)

Kisah benar. 7 hari di London, dalam kapal terbang 13jam. lepas tu asyik naik train jalan sana sini.. memang tak sempat nak tepek bedak ke,mekap ke, skincare m...
oisturiser pun asyik lupa letak mana.....kat sana pulak tengah winter. alhamdulillah kulit tak kering, mengelupas, tapi segar,lembut,maintain cantik.. thanks to Shaklee VITAMIN C Sustained Released dan COLLAGEN POWDER"
 
 
 
 
Inilah kakcery,masa saya jumpa depan mata memang kulit dia cantik sangat tau!!
 
 
 
Ok jom kita tengok pengalaman dan shaklee effects pengguna dan ahli Shaklee yang lain...










 
 
 
Amacam semua...teruja tak tengok hasil diorang sebelum dan selepas? Best kannnnnnn....putih gebu semuanya...ratanya ramaiiiiii ambik ESP Vit C dan Vitamin E. Memang dua vitamin yang tengah promo ni ramai dah bantu wanita-wanita kat luar sana jadi cantik cun melecun!
 
 
Saya percaya,kulit yang cantik semuanya bermula dengan nutrisi yang baik. Setiap pengambilan dan cara-caranya dan kesan pada setiap individu tak sama,ada yang dapat kesan cepat macam saya ambil vitamin c dan vitamin e 2 bulan dah dapat hasil...tapi setengah orang 6 bulan baru nampak hasil..ada yang setahun baru dapat hasil..sebab badan manusia ni tak sama,sel sel baru nak repair pun makan masa 90-120 hari dan perlu didetoks dulu dengan Alfalfa dan Herblax barulah ambik vitamin cantik diserap dengan elok. Macam kita bawak kereta tak pernah servis takkan kita bawak kereta tu selesa kan,mesti nak tekan minyak pun lambat dan bawak pun tak sedap...betul?
 
Jika anda ada sebarang pertanyaan atau order boleh tanya saya ye,insyaAllah saya akan bantu anda dan berikan konsultasi yang terbaik.
 
 
 
Nur Ashikin Amirudin (Ekin Hoza)
Shaklee ID 1069965
SMS/Whatsapp : 019-3739052
Email : info.nutrisisihatekin@gmail.com
Facebook page : Nutrisi Sihat Ekin
Facebook personal : Ekin Hoza
 
COD Area : Desa pandan , Kg Pandan , Ampang Point , KLCC Tesco Ampang , Wangsa Walk dan kawasan yg berhampiran.

Pos ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment