Friday, March 27, 2015

Beli Shaklee sebelum GST bermula!


Selamat petang semua!

Harini memang berduyun orang msg dan whatsapp nak vitamin Shaklee. Almaklum semua nak elak dari bayar GST next month tu heheh.. Shaklee tak terkecuali dikenakan GST untuk setiap produknya ye. Sebab tu lah saya galakkan anda grab awal-awal dan beli stok atleast sampai bulan puasa ni. Jimat duit awak juga kan. Semalam saya borong ESP buy 6 free 1 dan Zinc Complex buy 3 free 1. Semua ni ada customer punya tau. InsyAllah esok last day promo saya nak borong lagi 7 tin ESP!




Semua customer punyaaaaa hehehe




Selain ESP ni juga antaranya yang diborong semalam dan sering diorder customer saya.  Nak order roger saya je k. Harga special sampai esok jer ye! COD area Kg pandan dan Ampang.







So jangan ketinggalan dapatkan promo twinpack ESP ni dengan harga jimat dan insyaAllah dapat kesan yang menakjubkan! Saya minum ESP dulu 2 bulan jer dapat kulit gebu gebas dah. Sampai sekarang saya minum ESP..dah 2 tahun alhamdulilah tak pernah muak dan tak pernah jemu sebab ESP banyak bantu saya dari segi tahap kesihatan luaran dan dalaman. Bukan lah tak pernah sakit,tapi tahap kesihatan saya much better dari dulu...dulu setiap minggu rasa nak demam sebab antibodi tak kuat. Sekarang? Alhamdulillah. Kalau sakit pun saya hanya consume vitamin Shaklee ni untuk maintain energy saya. So far memang puas hati dengan produk shaklee!



DAPATKAN PROMO TWINPACK ESP SEKARANG SEBELUM GST!!


Ekin Hoza
Whatsapp : 019-3739052
Email : info.nutrisisihatekin@gmail.com
Instagram : @ekinshaklee



No comments:

Post a Comment