Monday, March 30, 2015

Clossing March 2015 dan GST


Akhirnya clossing bulan March dah pun berakhir dengan jayanya. Alhamdulillah saya effective rank Supervisor dan ada 3 orang anak shaklee layak dapat bonus bulan depan. Syukur sangat-sangat.

So memang masa sebelum GST start tu ramai memborong produk Shaklee sebab nak elak bayar GST 6% tu huhu. Kebanyakkan customer datang dari instagram dan blog. So kat bawah ni lah semua barang-barang yang diorder oleh customer-customer saya. Masa ni belum packing lagi,sebab baru lepas memborong. Punya lah ramai yang memborong kat Wangsa Maju haritu. Sampai kena berdiri sebab tempat duduk full house!





Ni sebelum packing. Alhamdulillah terima kasih beli dengan saya




Balik je rumah,ingat kan cukupla saya beli tu,rupanya tak cukup! Ada lagi customer order. Nak pergi Shaklee dah tutup dah pukul 7pm..so saya buat order online jer. Sebab memang mudah jer kalau tak sempat nak patah balik branch saya buat order online cuma charge pos flate rate RM10 sekali pos tak kiralah berapa banyak pun anda order. Kalau order RM800 ke atas dapat free postage dari Shaklee. Jimat juga kan?




Klik klik jer senang. Tunggu jer lah abg gdex hantar ke rumah. Selalunya ambil masa 2-5 hari nak sampai sebab bergantung pada kawasan perumahan kita juga.



So untuk permulaan bulan April ni saya nak fokus target naik Sr Supervisor dengan 2 point. Dan nak start fight untuk Car Bonus. InsyaAllah saya yakin boleh. Doakan saya ye kawan-kawan!



No comments:

Post a Comment