Tuesday, March 31, 2015

COD Set Kurus Budget Shaklee di LRT Putra Setiawangsa


Harini memang saya busy. Suami isteri ada appointment masing2 jadi kami rushing sangat2. But alhamdulillah saya manage hantarkan set budget kurus pada salah seorang customer dari instagram saya,faz contact saya di whatsapp. Tq darling beli dgn akak.





Semoga anda dipermudahkan urusan dan diberikan kesihatan yg baik.

Ni last set kurus yg ada dengan saya sebelum GST start esok. Rezeki customer. Start esok saya boleh start shopping Shaklee balik. Yay! Tak sabar nak shopping.

Apa kelebihan Alfalfa dan Lecithin ni untik pengurusan badan :

Alfalfa membantu menyingkirkan toksin didalam badan dan ia juga membantu mencuci darah kita. Kalau orang gemuk air lagi elok makan alfalfa ni. Selain itu alfalfa juga bagus untuk masalah keputihan dikalangan wanita,menambahkan susu badan wanita yg sedang berpantang/menyusu anak,orang yang alami sembelit dan mempunyai masalah kegatalan kulit contohnya ezcema dan resdung.

Lecithin pula membantu sebagai pengelmusi lemak-lemak baru yang masuk ke dalam badan supaya lemak takkan melekat di dinding kulit kita.segala lemak akan melekat pada lecithin dan akan disalurkan keluar dari badan dibantu bersama alfalfa tadi. Selain itu lecithin juga mencegah bengkak susu dikalangan ibu ibu yang menyusu bayi. Selain itu lecithin juga bagus untuk kuatkan ingatan serta elakkan dari terkena penyakit alzhemier.

Esok semua vitamin Shaklee dah berubah harga sebab akan bermulanya GST ye. Harap maklum.



Berminat nak dapatkan produk shaklee?
Hubungi saya
 
Ekin Hoza
Sms/whatsapp :019-3739052
Instagram :@ekinshaklee
 
 
 

No comments:

Post a Comment