Sunday, June 7, 2015

Saya dan mama pengguna Shaklee tegar!

Ohoiiii since tak lama lagi nak berpuasa kan jadi ramai juga yang maraton ganti puasa dan maraton buat kenduri kahwin okkk! Semalam sahaja ada 4 kenduri kahwin. Harini ada 2 kenduri kahwin. Ya Allah badan seperti panda sudah asyik makan nasi kenduri jer hehehe tapi nasib baiklah saya dah ngap dulu Phytocol ST 2 biji untuk elakkan kolestrol dari masuk berlebihan ke dalam badan ni! Takut ok kalau makan banyak lauk bergulai semua tu tanpa kontrol nafsu tak semena mena dapat penyakit lain di kemudian hari so better cegah awal-awal ye dok? Hihi


Selfie dengan my beloved mum hihi nak selfie dengan abah tak boleh sebab dia duduk mengadap kitaorang. Nak selfie dengan husband tak dapat sebab dia tak ikut ada urusan sikit so im single today yehaaaa! Poyo jer niiii kihkih ohh by the way kami berdua pengguna Shaklee tegar yg besttt tuuu..

Jangan risau kedai Shaklee saya buka walau hujung minggu. Just bagitau saya awal sikit pukul berapa nak COD dengan saya so saya boleh arrange time insyaAllah. So kalau berkenan dengan saya untuk COD produk shaklee boleh whatsapp saya ye. Bukan berkenan buat menantu tau hahaha! 

Ni nombor handphone saya 019-3739052 boleh whatsapp untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee. Jangan malu jangan segan ye! Konsultasi best dan terbaik hanya untuk customer tersayang saya.

Pengedar Shaklee Ampang
Ekin
Instagram :@ekinshaklee 




No comments:

Post a Comment