Thursday, May 22, 2014

Kisah saya bersama Shaklee : Set Kecantikkan Kulit (Set D)

Nak share pengalaman saya consume SET D iaitu set kecantikkan kulit Shaklee. Asyik tepek testi orang lain je...korang mesti nak tahu pengalaman saya sendiri kan?

Saya ni dari dulu suka sangat cantik-cantik ni,suka makeup...sampai pernah p...ergi kelas makeup dan masuk kelas modelling ok hahaha ini serius tapi tu zaman saya kat kolej,time kurus kikiki..anak dara lagi lah katakan.

So lepas kahwin,everytime mekap,saya perasan lepas buang makeup je muka saya macam "mayat hidup". Saya hotelier,jadi makeup tu satu yg wajib time kerja. Saya tak suka makan vitamin or suplemen2 bagai ni. Buang duit saya rasa. Makeup lagi penting. Ini pemikiran saya yg dulu. Kebetulan saya ni TTCian,jadi google ubat/suplemen yg boleh regularkan period saya. So first product saya guna ialah Gla Complex sebanyak 2 botol. Surprisingly,senggugut hilang,period flow cantik,kulit berubah jadi glowwing! So i guess,not bad Shaklee ni...so tergerak nak try set kecantikkan pula. Masa tu dah tak fikir dah mahal ke apa ke,I just want to be pretty naturally without any chemical based on my face! Makeup buat wajah saya tua!

2 month ambil set kecantikkan Shaklee,memang amazingly la berubah. Parut hilang,kulit cerah bersih,eyebeg takda,kulit moist jer..awet muda and ramai ingat saya ni student dan belum kahwin lagi. Masa saya nak renew passport pun orang ingat saya student yg nak buat visa belajar luar negara. Lawak betul time tu,but im happy! Pelaburan saya dengan Shaklee tak sia-sia. Adik saya pun orang ingat dia adalah 'kakak' saya...hehehe...Sesiapa yg pernah jumpa saya face to face taulah apa yg saya cakap ni betul atau tak.

So korang tunggu apa lagi? Sanggup ke anda bagi husband korang cium pipi korang yg berparut,berjerawat dan bernanah tu? Geli ok. Tak kesian ke kat husband korang?. Bila husband pandang orang lain,taulah pulak anda nak marah dan emo bagai...walhal diri sendiri yg tak ambil peduli tentang penampilan diri. Duit boleh dicari...tapi kecantikkan dan kesihatan tu susah nak dapat kalau kita sendiri taknak usaha ke arah tu,takda kesedaran.

Set kecantikkan tahan berbulan lamanya. Memang jimat dan hasil yg korang akan dapat 1st class. Tak kenal maka tak cinta...
 

Ashikin Amir
Id Shaklee 1069965
sms/whatsapp 019 373 9052
Email : zaujah5512@gmail.com


No comments:

Post a Comment