Monday, September 15, 2014

CoqHealth : Kebaikkan dan Faedahnya pada Jantung kita

 
Berapa ramai antara kita yg pernah mengambil berat tentang kesihatan jantung? Rata2nya rakyat malaysia kurang peka tentang kesihatan. Hanya tahu makan makanan yg sedap ikut anak tekak tanpa memikirkan risiko yg bakal kita hadapi dimasa akan datang. Keadaan jantung yg kita juga jarang2 kita ambill berat malah ada yg langsung tak kisah! Wuuuu bahaya tu...kerana jantung adalah organ dalaman kita paling penting,kalau dah berhenti berdegup....memang segala sistem dalaman badan kita gagal berfungsi lagi.
 
Jom kita lihat manfaat pengambilan CoqHealth yg kecil-kecil cili padi tapi wooww POWERFULL ok..
 
 
 
 
 
CoQHealth™ Plus mengandungi kesemua proprietari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan dalam kapsul bioketersediaan minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan lebih baik.
CoQ10 telah ditunjukkan dapat:



❤Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung

❤Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap 
   pengoksidaan LDL

❤Meningkatkan peredaran darah

❤Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di 
   dalam darah
 
 
 
 
 
CoQ10 ialah nutrien larut lemak semulajadi yang terdapat dalam setiap sel badan. Ia bertanggungjawab menghasilkan tenaga dalam setiap sel. Ia juga merupakan antioksida semulajadi.. CoQ10 membantu menguatkan otot jantung. CoQ10 membantu mencegah  pengoksidaan kolestrol jahat dan CoQ10 juga berfungsi memastikan salur darah fleksibel untuk tekanan darah yang sihat. Dan yang lebih menarik CoQ10  juga membantu membaiki peredaran darah. Ini bermaksud ia membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda. Dalam erti kata lain. CoQ10 membantu kulit lebih cerah dan berseri. CoQ10 juga untuk perlindungan matahari semulajadi, meningkatkan kesuburan dan meningkatkan tenaga lebih2 lagi jika anda mengalami sindrom keletihan yang kronik dan juga mampu untuk meningkatkan keupayaan mental (migrain, sakit kepala dan loya) Tahap CoQ10 semulajadi dalam badan berkurang apabila kita meningkat usia.Sebab tu salah satu alternatif adalah mengambil Coq Health Plus Shaklee. Ia mengandungi 3 bahan utama iaitu CoQ10, Vitamin E, Green Tea. Apa yang membezakan CoQ Health Plus dengan produk lain adalah CoQ10 Shaklee adalah daripada yis ekstrak semulajadi sama seperti yang dihasilkan oleh badan. dan Oh ya.. satu lagi. Shaklee memiliki sistem penyerapan yang dipatenkan.


 

 
 
 
Wahhh menarikkan Coq Health Plus ni...sebab tu ekin berikan husband ambik Coq10 ni... Dulu ekin bagi Vitamin E pada husband sbb ekin pun ambik vitamin e utk pudarkan parut dan kulit cantik,tapi lepas tau yg Coq10 ni lagi HEBAT dari vita e espeacially utk lelaki hehe sebba tu ekin bagi pada husband,special utk dia. Dlm coq10 ni dah tersedia vitamin e jadi tak perlu lagi husband ambik vita e.
 
 
Jangan taktau org perempuan pun ramai yg kena sakit jantung ni. Dulu ekin ingat lelaki jer yg sering sakit jantung,rupanya golongan perempuan pun sama! Lagi2 dengan style permakanan kita yg berminyak terutama musim perayaan...ni nak dekat raya haji ni mesti kita akan bergelumang makan rendang ketupat apa semua kan huuuu kolestrol tinggi tu...so selain Phytocol St sebagai persediaan ekin memang akan get ready Coq10 ni dan tak lupa juga Omega Guard hehehe...
 
 

 
Berminat nak cuba?
Ekin - SMS/Whatsapp 019 373 9052
FB Page : Vitaminlovershop
COD AREA : Ampang Point, Ampang Park, KLCC, Wangsa Walk, Desa Pandan, Taman Maluri,Taman Nirwana,Tesco Ampang
 
POS KE SELURUH MALAYSIA / BRUNIE / SINGAPORE mengikut charge yg ditetapkan oleh pihak pengeposan


No comments:

Post a Comment