Tuesday, September 9, 2014

Pada umur berapa sesuai ambil Kolagen?

 
Selamat petang semua!
 
Memandangkan bulan ni bulan kecantikkan dan bulan si manja...jom kita tengok berapa umur yg sesuai utk start ambil kolagen ni.
 
Memang banyak jenama kolagen di luar sana,tapi ekin tetap yakin dengan Shaklee Collagen Powder dan pengalaman ekin baru ambil 4 hari warna kulit mukla sekata dengan seluruh badan kita tau! Memang cepat kesan kolagen shaklee ni. Patutlahhhh ramai sangat yg beli dan rembat bulan ni,ada yang share dgn mak,kakak,adik dan kawan2 semata2 nak dapatkan promo 6 percuma 1 ni yehhhaaaa!!!
 
 
Kolagen ni sejenis protein yg menyumbang kpd kecantikkan kulit. Semakin kita bewrumur semakin kurang kolagen semulajadi yg terhasil dalam badan kita lagi2 bila sudah menjejak umur 20 tahun. Penuaan pertama akan muncul pada usia kita 25 tahun so dari umur itulah kita digalakkan ambil kolagen untuk kekalkan kesihatan dan keanjalan kulit kita. Haaa jangan ingat baru umur 25 tahun tak perlu ambil kolagen ni,sebab kalau uols perasan ada jer yg baru umur 25 dan 26 tapi kita sangkakan macam dah umur 30 an...sebab apa tu? Tanda penuaan lah tu...
 
 
 
 
 
Antara tanda-tanda kulit mengalami 'kemerosotan' kolagen adalah:
 
❤Kedutan di wajah semakin bertambah dan semakin jelas.
❤Kulit semakin kendur dan kurang anjal.
❤Masalah-masalah kulit yg lain seperti kemunculan dan pertambahan tanda2 regangan.
❤Kulit dah mula melayut dan kendur sana sini.
❤Kulit kering dan berkedut.
❤Payudara melayut dan tidak tegang.
❤Kulit kusam.
❤Rambut halus dan gugur.
❤Kuku rapuh dan mudah patah.
❤Pigmentasi.
 
Tengok cermin masing2,ada tak diantara tanda2 diatas tu wujud dalam keadaan kita sekarang? Kalau ada....cepat2 ambil collagen powder ni!
 
 
 
 
 
 
Pilihan ekin tentulah Shaklee Collagen Powder sebab kandungannya yg diperbuat dari bahan2 semulajadi. Tujuh ramuan utama Collagen Powder termasuk ekstrak biji Camelia japonica, collagen ikan, ekstrak kekerang, Lactobacillus acdophilus, Vitamin C and Vitamin B, digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan collagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.
 
 
KENAPA COLLAGEN POWDER SHAKLEE??
 
 
Sebagai Anti Penuaan ♥ Mengecilkan liang pori-pori yang kelihatan
♥ Menghilangkan kedutan dan garis-garis halus
 
Melembap
♥ Melembabkan kulit bagi mengurangi rasa kering dan gatal-gatal pada muka
 
Mencerah
♥ Mengurangi pigmentasi, jeragat dan kulit tidak sekata
Menegang
♥ Membantu menegangkan dan menganjalkan payudara
 
Mengembalikan keanjalan
♥ Menjadikan kulit lebih tegang, anjal dan lembut
 
Meningkatkan Pergerakan
♥ Menyokong kesihatan sendi dan kekuatan tulang
 
Menyubur
♥ Menjadikan rambut lebih sihat, tidak mudah gugur dan bercabang serta tebal dan bersinar


 
Terbukti berkesan!!
 
 
Ada juga customers yg niat nak ambik collagen powder sebab nak cerahkan kulit dan cantikkan kulit lepas bersalin,tapi dia dapat bonus yg lain iaitu susu badan makin banyak! Alhamdulillah rezeki...
 
 
Berminat nak dapatkan collagen powder dengan harga promo beli 6 percuam 1 boleh contact ekin terus ye. Free konsultasi dan service terbaik dari ekin untuk anda!


 

No comments:

Post a Comment