Saturday, July 26, 2014

Kelebihan dan Kebaikkan ESP untuk cantik dan bertenaga

Assalamualaikum dan hai. Wahhhh tak lama lagi nak raya, Isnin ni kan? Mesti ramai yg dah balik ke kampung halaman..drive hati2 ye..semoga selamat ke destinasi masing2 hendaknya insyaAllah.

Memandangkan juadah hari raya pasti ada rendang,ketupat,lontong,lemang dan kuih muih beraneka rasa...kena juga kontrol nafsu makan kan...kalau tak kontrol mesti naik berat badan..haishhh ruginya diet waktu bulan puasa tapi time raya jadi mok mok pula hehehe..
Cadangan ekin kalau pepagi nak pergi solat sunat hari raya,boleh alaskan perut minum ESP Shaklee ni. Sebab ESP ni memang boleh beri rasa kenyang yang lama. Badan pun rasa segar jer..bertenaga sangat tau! Jom kita lihat apa kelebihan dan kebaikkan ESP ni untuk kita semua. Dan kenapa ESP jadi pilihan Ekin. Pstttt...Lelaki dan perempuan pun boleh minum.


Energizing Soy Protein ini membekalkan 14 gram non-GMO Protein Soya berkualiti tinggi yang mengandungi semua Asid Amoni Perlu termasuk 9 Asid Amino Perlu yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia.

Energizing Soy Protein membekalkan tenaga berterusan yang bertahan selama beberapa jam selepas diminum kerana iamengandungi 5 jenis Vitamin B yang diperlukan tubuh, serta Kalsium separuh daripada jumlah keperluan seharian
Isofalvones pula meningkatkan fungsi jantung, tulang, payudara dan prostat. Kajian juga menunjukkan soya dapat membantu mengimbangi kitaran hormon semasa proses menopaus.

Energizing Soy Protein ini dihasilkan dibawah kawalan IPP(Identity Preservation Program) bermakna penghasilan kacang soya ini dipantau ketat pada setiap peringkat dari penanaman sehinggalah sampai kepada pengguna.Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones

Dijamin Halal. Tanpa Laktos, kolesterol dan bebas kafien.


SIAPA PULA PERLUKAN ESP?


 
 
 
Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : Sebagai energy booster. Digalakkan minum pagi2 untuk dapatkan tenaga yg berpanjangan dan rasa kenyang yang lebih lama. Bonus untuk weight management tau..boleh selim melim...

Lelaki : Melindungi dari penyakit jantung/kanser/any disease

Ibu mengandung : For a healthier pregnancy- well grown fetus ; membantu mengurangkan ketakselesaan ketika hamil
Ibu yang menyusu: Membantu menggalakan dan mengekalkan pengeluaran susu . Dan yg bestnya, pengambilan ESP konsisten sepanjang penyusuan susu ibu,dapat membantu pekembangan fizikal bayi secara sihat

Wanita: Keanjalan kulit.. Awet muda gitu..(protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Haaa dah tau kan betapa bestnyaaaaa ESP ni untuk diri kita dan keluarga. Kalau uols minum ESP ni,boleh nampak kesan seawal 2-3minggu dari segi skin texture,kulit wajah kusam jadi lebih berseri2 dan glowwing..

Nak cuba ESP? Kalau anda ada kad kredit/debit kad boleh order sendiri dan setiap penghantaran memakan masa dalam 3-5hari. Cuma dah nak raya ni,anda kenalah bersabar sikit sebab segala penghantaran parcel akan dilakukan selepas hari raya aidilfitri.

Boleh klik link dibawah ni untuk order BEST SELLER ESP ni. Pastikan uols ada credit card/debit card.



https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=8709c68806a55ca2b12db80514b8e3c8
 
 
 Atau boleh contact ekin terus!
 
 
 
 
 
 
 
 
Nota: Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda. Bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnose,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit.

No comments:

Post a Comment