Friday, November 28, 2014

Set Detoks Shaklee untuk serlahkan kecantikkan dari dalam





Sebenarnya kecantikkan dan keremajaan kulit ni sememangnya sinonim dengan para wanita semua. Semua wanita suka cantik-cantik kan? Malah ada yang takut nampak tua sebelum usia. Yes bila kita pandai jaga dala...man kita automatik luaran kita juga akan terjaga.
Kerana kecantikan sebenar bermula dari dalam. Sebab tu saya selalu cadangkan kepada anda yang inginkan kulit yang cantik dan sihat perlu detoks dulu dalaman dengan set detoks Shaklee iaitu Alfalfa dan Herblax.

**********

❤Khasiat/manfaat/fungsi Alfalfa Complex❤:

👉Alfalfa dikenali Sebagai Pencuci Seluruh Badan
Antara penyahtoksik yang terbaik iaitu Alfalfa. Berasaskan daun herba yang akarnya panjang jauh ke dalam tanah dan bertindak untuk detox keseluruhan badan kita. Alfalfa yang bersifat alkali boleh mengembalikan kenormalan badan kita yang berasid dan menghilangkan toksik dalam badan.
👉Alfalfa bertindak meransang aliran hempedu, dan juga membuang mineral-mineral yang berbahaya dalam badan. Ia juga membantu masalah gout dan mengurangkan kolestrol dalam darah.

***********

❤Khasiat/manfaat/fungsi Herblax❤ :

👉Herb-Lax Sebagai Pencuci Usus
Bertindak untuk membersihkan usus kita daripada sisa lemak dan toksik yang melekat di dalam usus ataupun colon. Herb-lax bertindak untuk meransang usus untuk mempercepatkan proses detox dan pembersihan secara lembut iaitu membuang najis-najis yang tersekat ataupun tersimpan lama.
Selain itu, keberkesanan Herb-Lax menghilangkan bau badan, melegakan sembelit, mengurangkan masalah jerawat dan usus boleh berfungsi dengan keadaan baik.

Jadi kesimpulannya,dua suplemen asas ni kita wajib ada agar badan kita bersih sebersihnya sebelum kita amalkan vitamin yang lain. Jika badan bersih insyAllah segala nutrien dan zat mudah diserap masuk dan seterusnya akan menampakkan kesan pada kulit dan wajah kita. Saya juga tidak terkecuali mengamalkan nya dan alhamdulillah masalah jerawat dan sembelit sayan dapat diselesaikan dengan baik.

👉Jika anda berminat,boleh hubungi saya ye Saya sedia membantu anda dan masalah anda.
👉Free konsultasi dan akan dijemput khas ke group VIP Shaklee Customer di FB.




Nur Ashikin Amirudin (Ekin Hoza)
Shaklee ID 1069965
SMS/Whatsapp : 019-3739052
Email : info.nutrisisihatekin@gmail.com
Facebook page : Nutrisi Sihat Ekin
Facebook personal : Ekin Hoza
 
COD Area : Desa pandan , Kg Pandan , Ampang Point , KLCC Tesco Ampang , Wangsa Walk dan kawasan yg berhampiran.
Pos ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment