Monday, January 26, 2015

Sebarkan ilmu dan aura positive


Not to late nak share kisah saya jumpa downline team Phenomenal saya di Ampang Point last sunday. Kira date breakfast dan coaching sekali la ni.

Walaupun baru lepas baik demam,suaraku serak serak basah ku gigih jugakla nak share ilmu dengan anak bertuah yang sorang,Mardhiah. Sebenarnya Mar ni kawan sekolah saya dulu..tapi kami tak berapa rapat sangat. Jadi rapat sebab Shaklee. Haha unikkan business ni sebab boleh rapatkan jalinan ukhwah. Best sangat!



 
Bakal leader Phenomenal saya menjelang February ni,insyaAllah Aamiin.
 
 
 
Dalam business memang kena saling bantu membantu, saling beri semangat dan salurkan aura positive dari leader lain kepada anak business,saling berkongsi idea,saling mendoakan sesama sendiri. Jadi orang yang dipercayai. Selain tu kita kena jadi pendengar yang baik...yang mana tak ramai orang boleh buat tapi alhamdulillah saya boleh,sebab tu anak-anak business saya selesa bercakap soal apa pun bersama saya *hehe thank you so much rasa macam comel kejap hehe* Saya juga bukanla yang terbaik but oh well im good at certain things. Kita sendiri tahu tahap diri kita kat mana. Orang boleh cakap apa sahaja. Tapi kita sendiri tentukan jalan mana kita nak. Pandang pada perjalanan kita dan fokus apa yang kita mahukan. Banyak lagi yang saya kongsikan selain tips-tips business.
 
Harapan saya semoga team saya berkembang dan sales group makin meningkat di masa akan datang. InsyaAllah. Dan team Phenomenal semakin berkembang dengan kehadiran ahli-ahli baru... Aamiin.
 
 
Berminat nak ceburi bussines online? Berminat nak cuba produk Shaklee?
 
 
 
 
Ekin Hoza
Whatsapp/SMS : 019-3739052
 
 


No comments:

Post a Comment