Saturday, July 19, 2014

Apa saya amalkan sepanjang berpuasa? Rahsia kini terbongkar!

Assalam dan hai. Macamana berpuasa bulan ramadhan tahun ni? Ada yang seronok,ada juga yang keletihan. Opps...yang keletihan tu perlu dibantu yer..hehe. Ekin alhamdulillah selama berpuasa ni memang sentiasa amalakan RAHSIA ni.




💗 ESP (Energyzing Soy Protein)
💗 Meal Shakes
💗 Performance Drink


Memang terbaik gabungan ketiga-tiga minuman kesihatan dari Shaklee ni tau. Macam ekin,untuk bersahur ekin amalkan campuran ESP dan Meal Shakes dengan Fresh Milk Dutchlady. Kadang-kadang ekin tukar perisa susu strawberry. Sedap sangat! Nak makan nasi pun sikit jer,kadang-kadang tak sahur nasi pun sebab dah kenyang minum shakes ni!

Nak lagi resepi yang best? Boleh. Gabungkan ESP + Meal Shakes + 3 biji kurma dibuang kulit + 1 sudu kecil madu + fresh milk 200ml kemudian blendkan. Masukkan ais sikit tau bagi rasa macam smoothies. Sedappppppp sangat! Tak cuba tak tau.

Lagipun gabungan minuman ni bagi ekin rasa bertenaga,kurang rasa lapar dan semua vitamin lengkap ada dalam ni. Performance drink selalunya ekin minum masa nak berbuka puasa. Cegah dehidrasi dalam badan ni dan beri tenaga untuk bertarawih dan qiam. Tambahan dah masuk 10 hari ramadhan terakhir kan,jadi mesti nak bangun qiam pada 2/3 malam. Alhamdulillah memamg rasa bertenaga sangat.

Jom kita baca TESTIMONI HOT dari pengguna yang lain,mereka juga amalkan set mighty 3 germs ni!

Testimoni #1




Testimoni #2

 
 
 
Best kan baca pengalaman mereka dengan set 3 serangkai yang hebat ni? Ramai lagi dah mencuba,semuanya bagi feedback positive yang sangat best! Tak amal maka tak rasa kan?
 
Jangan percaya cakap ekin ni...beli dan cuba jer! Baru tau apa yang ekin cakap kan ni betuk ke tak. Lagipun set ni boleh sambung hingga lepas bulan ramadhantau. Bukan terhad untuk time berpuasa jer. Setiap hari pun boleh ambil. Lagi-lagi yang malas nak makan banyak-banyak vitamin, anda patut cuba ni ok!
 
 
 
Jika anda berminat nak order,klik link dibawah ni. Asalkan anda ada credit card / debit card. Penghantaran makan masa 3-5 hari masa bekerja. Tapi kadang-kadang shaklee hantar laju jer,order harini insyaAllah esok lusa sampai dah.
 
 
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=bf4d73f316737b26f1e860da0ea63ec8
 
 
Atau anda juga boleh hubungi ekin untuk order. Order cepat dapat cepat. Dah nak raya ni,ramai beli set ni untuk kekal bertemnaga sepanjang hari lebaran pula. Jom grab!
 
 
 
******
Setiap pembelian FULL PACK dengan ekin akan menerima jadual lengkap permakanan dan FULL SUPPORT di dalam group EXCLUSIVE khas customer-customer ekin.

 

 
 

 
Nota: Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda. Bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnose,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit.

No comments:

Post a Comment