Sunday, July 20, 2014

Cara berkesan untuk perokok berhenti merokok!

Assalam dan apa khabar semua? Ekin selalu update blog malam-malam sebab time macamni idea datang mencurah-curah. Sunyi dan tenang jer nak study atau update apa-apa yang dirasakan perlu.

Nak cerita sikit tentang bahayanya rokok dan bagaimana cara berkesan kita nak hentikan tabiat meroko seseorang. Lagi-lagi yang merokok tu orang tersayang kita contohnya ayah atau suami kita. Sebelum tu jom kita tengok gambarajah dibawah,apa yang terkandung dalam sepuntung rokok yang selalu dihisap oleh orang-orang yang kita sayangi selama bertahun-tahun ni.



 
 
Kebanyakkannya penuh dengan racun! MasyaAllah... patutlah ramai yang mati akibat gian menghisap rokok. Umpama bunuh diri sendiri. Sanggup ke kita biarkan orang yang kita sayang hisap benda macamni? Lebih baik hisap terus asap bas yang hitam tu! Jimat duit rokok... Amacam? Hehehe..
 
Jangan risau. Senang jer nak bagi diorang ni berhenti rokok. Bagi Vivix Shaklee. terbaik tau!
 
 
 
Testimoni Vivix #1


 
 
Sebenarnya ada berlambak testimoni vivix yang anda boleh google. Dah ramai perokok kat sana berjaya berhenti merokok lepas diorang ambik vivix tak habis sebotol pun,dah boleh rasa kesan pahit bila sedut asap rokok..terus berhenti! Ada yang dapat kesannya selepas 4 hari ambil Vivix. Alhamdulillah dengan izinNya.
 
 

 
 
 
 
Promosi Vivix masih berbaki lagi. Beli 2 botol Vivix terus dapat keahlian percuma! Wooowwwwww...bestnyaaaaaa.... Free membership hokeyyyyy...bulan jer,bulan-bulan yang berikut tak tau lagi Shaklee nak buat promosi Vivix besar-besaran macamni... Apa kata raya tahun ni kita hadiahkan Vivix untuk mak ayah dan suami kita? Takkan kita nak berkira sangat untuk orang-orang yang kita sayang kan? Sebab bila mereka sihat,kitalah orang yang paling gembira tengok orang-orang yang kita kasih,kita sayang sentiasa happy,sihat dan ceria! Anda boleh baca post yang terdahulu tentang khasiat dan kandungan Vivix tonik ajaib ni.
 
 
p/s: Pstttttt pelakon Ayu Raudhah dan Rita Rudaini pun ambik Vivix tau,patutlah depa cantik sangatttt.....pewittttt!
 
 
 
 
 
 
 
Nota: Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda. Bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnose,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit.


No comments:

Post a Comment