Saturday, August 30, 2014

Testimoni ESP dan ALFALFA Shaklee

 Assalamualaikum semua...
 
Lambat update harini tapi takpe ekin nak share testimoni fresh dan terbaru dari group SGL iaitu seorang customer shaklee yg menggunakan ESP dan ALFALFA secara konsisten. Seriusly nampak lebih muda dari sebelumnya!!!
 
Jom baca kisah nya...
 
 
 
 
 
 
**********
Assalamualaikum WBT...
 "Dont make SHAKLEE a secret..share it..its a GIFT you giving people... InshaaAllah...
 
 Gambar BEFORE tu,saya ingat sangat2 sebab one of my best friend cakap saya nampak lebih tua dari usia.. Saya berusaha untuk mencari solution,sebab badan rasa xsihat dan xselesa..penampilan tak menarik dan ceria Alhamdulillah dengan #SHAKLEE saya dapat solution..saya sihat dalaman,automatik penampilan luaran saya makin terserlah..nampak sihat dan ceria..
 
 Nak tahu rahsia saya???
 
 1.ENERGIZING SOY COLLAGEN ESP membantu menyihatkan hormon dan membantu segala vitamin yang saya makan terserap dengan cepat.ESP membantu saya kenyang lebih lama dan membekalkan tenaga tambahan.ESP membantu menghilangkan parut jerawat,kulit jadi bersih gebu.
 
 2.ALFALFA COMPLEX Alfalfa adalah detox terbaik!!!membantu sistem pelawasan saya,allergic saya terus ok,batuk selsema berpanjangan tiada lagi,bila segala rutin sakit saya hilang..say good bye to jerawat ;)) Dengan SHAKLEE ~ Saya turun berat badan..INCHLOSS tu paling penting ~ Muka makin bersih ~ Penampilan semakin segar dan menarik..hewhewhew
 
 Saya KONSISTEN,saya lebih sihat,ceria dan selesa dengan badan saya now!!! Saya nak terus bantu sesiapa sahaja untuk terus sihat..bonus makin cantik tauuu Jom Jatuh Cinta dengan shaklee..
 
 SHAKLEE ALWAYS SAFE
SHAKLEE ALWAYS WORKS
 SHAKLEE ALWAYS GREEN
 
************
 
 
 
Haaa nak tengokm tak wajah dan keadaan customer ni sebelum dan selepas?
 
Tadaaaaa!!!
 
 
 


 
 
 
Selepas setahun tengok perubahannya! Nampak mcm anak dara kannnn walhal dah berkahwin dan ada anak sudahhh :) Tahinah!!
Sebenarnya konsisten dan banyakkan minum air tu elemen sgt penting semasa ambil vitamin Shaklee...kena sabar...tak boleh lepas ambik 1-2 bulan pastu give up...org lain sabar sampai setahun tau...Shaklee bukan ubat..ianya suplemen yg membantu kita dengan lebih mudah utk sihat dan cantik.
 
Bonus kalau anda seorang yg rajin bersenam dan aktif...lagi cepat dapat result tau!!
 
Sempena nak Merdeka ni,ekin nak tawarkan harga best merdeka!!! Utk semua produk Shaklee yayyyy... Nak dapatkan harga cun?
 
Hubungi ekin. Hanya utk 30 dan 31 st August sahaja ye!!
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment