Sunday, August 24, 2014

Testimoni Omega Guard Shaklee

 
Omega Guard ni selain bagus untuk kanak-kanak,bagus juga utk penurunan berat badan. Yg mana masih student memang digalakkan ambik Omega Guard ni uitk kecerdasan otak dan fokus. Ekin pun ambik Omega Guard utk eczema dan utk lebih fokus. Alhamdulillah terasa perbezaanya sebelum dan selepas ambik omega guard ni.
 
Jom kita tengok beberapa testimoni yg best dari pengguna Omega Guard Shaklee.
 
 
 
#Testimoni 1
 
 
 
 
#Testimoni 2

 
 
 
#Testimoni 3

 
 
 
#Testimoni 4

 
 
 
#Testimoni 5




Bestkan hasil2 yg mereka dapat ni? Yg penting konsisten pengambilan mereka ni semua dan mengikut jadual yg ditetapkan oleh distributor masing2. So yg mana anda anak-anak yg selalu sakit demam,yg ada asthma,semput,ada ezcema yg nak kurus boleh ambil Omega Guard ni. Ibu2 menyusu juga digalakkan ambik Omega guard utk perkembangan otak bayi.

Kalau uols nak order dan ada debit card/kredit card boleh terus klik kat link bawah ni ye. Lepas order boleh rujuk cara makan dengan ekin. Free konsultasi.




https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2e6d05713b01d919488e2fcdb17950b5
 
 
Atau boleh terus hubungi ekin ye!
 
 
 
 
 
 
 Nota: Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda. Bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnose,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit.

No comments:

Post a Comment