Wednesday, September 17, 2014

Apa beza Collagen Powder Shaklee dengan brand lain?

 
Istimewanya Collagen Powder SHaklee ialah ia diekstrak dari kolagen dari Sisik Ikan Merah .Kenapa Shaklee menggunakan Ikan Merah sebagai formula istimewanya??

 
 
 
 
Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan sedalam 5,000 meter. Di bawah keadaan laut yg bertekanan tinggi, ia adalah sukar bagi ikan yg biasa untuk hidup.

Ikan merah boleh menahan tekanan sehingga 20paun, bertelur dan hidup dengan bebas di dalam lautan dalam. Menjadikan ia sumber kolagen yang sangat lasak.
Sangat lasak dan elastik
Kepaduan sel yang sangat tinggi
Tinggi kapasiti dalam mengekalkan kelembapan
Jisim molekul yang sangat rendah untuk penyerapan unggul


Jisim Molekul Sangat Rendah - Penyerapan Unggul


Kolagen bermolekul SANGAT RINGAN, kira-kira 1,000mg Dalton* boleh DISERAP DENGAN MUDAH oleh badan dan dapat membantu peningkatan sistesis kolagen pada lapisan dermis.



 
 
Jika anda lihat dalam gambar diatas, bilangan asid amino dalam molekul biasa (300,000 dalton) SANGAT BESAR DAN SUKAR DISERAP oleh tubuh.. bukan tidak diserap langsung tetapi drpd 100% mungkin yang sampai kedlm sistem cuma beberapa %, secara mudahnya kurang dari 100%.

Berbeza dengan Collagen Powder SHaklee, bilangan asid amino cuma 3 (1000 dalton) dan ini memudahkan penyerapan kedalam sistem badan. (PENYERAPAN UNGGUL) Jadi tiada yang terbazir dan kesannya akan dapat dirasai lebih cepat! Sebab tulah Shaklee Collagen Powder sangat istimewa berbanding kolagen lain dipasaran.
 

Selain daripada itu .. Collagen Powder Shaklee telah diuji secara klinikal dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan jika dimakan selama 8 minggu. Collagen Powder SHaklee memang berbaloi-baloi!!
 
Pengalaman ekin sendiri,minum collagen powder baru 4-5 hari dah cerah kulit muka ni,nampak warna sangat sekata...kulit muka dan badan jadi lebih moist tak kering macam dulu...baru 4-5 hari? Kalau 4 minggu? 4 bulan? Wowww.... patutlah Rita Rudaini cantik giler....rupanya dia pun ambik collagen powder tau! Tak percaya pegi search instagram dia...hehehe....
 
PROMO SEPTEMBER 2014

 
 
 
BEST KAN!!!
 
 
Berminat nak cuba produk Shaklee?
 
Ekin - SMS/Whatsapp 019 373 9052
FB Page : Vitaminlovershop
COD AREA : Ampang Point, Ampang Park, KLCC, Wangsa Walk, Desa Pandan, Taman Maluri,Taman Nirwana,Tesco Ampang dan kwsn berhampiran

POS KE SELURUH MALAYSIA / BRUNIE / SINGAPORE mengikut charge yg ditetapkan oleh pihak pengeposan