Tuesday, September 16, 2014

Kurus dengan mudah bersama Set Kurus Shaklee


Assalamualaikum semua! Pagi tadi breakfast ape? Macam biasa ekin breakfast ESP bersama susu segar sejuk yummyyyy berkhasiat dan dapat kontrol rasa lapar. Dan juga sesudu Vivix! Tak percaya? Kena cuba dulu baru tau!

Nak cerita tentang Set Kurus Shaklee yg best ni..hihi sebab ekin dah cuba dan dah berjaya turunkan hampir 7kg tau.. Sekarang kena kuruskan balik sebab macam gain weight sikit lately ni sukaaa makan pulak hehe....Jom kita berkenalan dengan geng-geng set kurus yg best ni... Kita kena tau untuk kurus mesti ada 3B benda yg WAJIB :




BAKAR
BUANG
BINA

 
Kita perlukan protein untuk BINA semula otot2 yg dah mengendur setelah jadi kurus. Kalau perasan atlet2 kita yg active mesti minum protein untuk kekalkan otot yg tegang dan body yg fit. Ada yg cuba kurus tanpa suplemen protein sering gagal sebab mereka tak ambik protein yg baik utk bina otot2 mereka semula,sebab tu ada yg kurus tapi perut mengelebeh..hehe..
 
Cinch Shake ada LEUCINE yg bantu kuatkan dan bina otot2 badan kita. Ada 3 flavour sedap iaitu CHOCOLATE,CAFE LATTE dan VANILLA. Sesuai utk lelak dan perempuan. Kalau ibu menyusu nak diet pun boleh tapi ada protein yg lain,lebih sesuai utk ibu menyusu adalah...
 
 
 
 
 
Haaa ESP memang protein yg terbaik utk ibu2 menyusu. Sebab selain dapat kuruskan badan ibu2 menyusu,ESP ni bantu menambahkan susu badan ibu2. Memang sedap dengan rasa soya yg asli. Boleh campur dengan pelbagai minuman kegemaran yg sejuk atau yg suam kcuali air panas dan caffein tak boleh yer. Ramai ibu2 menyusu ambil ESP ni dapat turunkan berat badan yg ideal dan susu ibu jadi lebih pekat,ibu kurus anak kenyang! Memang digalakkan ibu2 menyusu pilih ESP sebagai sumber protein yg terbaik untuk mereka.
 
 
 
 
 
 
Alfalfa adalah agen DETOKS yg sangat best dan sangat2 recomended bagi ibu2 yg menyusu. Gabungan ESP dan Alfalfa adalah kombinasi Milkbooster yg hebat dan superb! Kebanyakkan yg ada keputihan juga mereka mengamalkan Alfalfa utk hilangkan keputihan mereka dan ternyata ramai yg dapat kesan yang mantap! Hubungan suami isteri pun makin baik tau....cuba dulu baru tau hehe..
 
 
 


 
Herblax juga agen detoks yang sama hebatnya dengan Alfalfa. Jika anda seorang yg kuat sembelit atau terlalu susah menurunkan berat badan,anda harus pilih Herblax. Memang tersangat lawas lepas ambil herblax ni. Hanya perlu ambil 2 kali dalam seminggu. Bagus untuk mencuci usus dan darah. Ekin suka sangat herbalx ni sebab perut kempis dan badan rasa ringan sangat! Terbaik...
 
 
 

 
Lecithin adalah agen bakar lemak. Pengelmusi lemak terbaik bermakna lecithin akan perangkap lemak dari melekat di dinding usus dan kulit kita untuk disalurkan keluar melalui pembuangan najis kita nanti. Boleh diambil oleh ibu2 menyusu kerana lecithin mampu membantu kurangkan bengkak susu. Diambil bersama makanan berat setiap hari,lunch dan dinner.
 
 
 
 
Berminat nak cuba produk Shaklee?
 
Ekin - SMS/Whatsapp 019 373 9052
FB Page : Vitaminlovershop

COD AREA : Ampang Point, Ampang Park, KLCC, Wangsa Walk, Desa Pandan, Taman Maluri,Taman Nirwana,Tesco Ampang dan kwsn berhampiran
 
POS KE SELURUH MALAYSIA / BRUNIE / SINGAPORE mengikut charge yg ditetapkan oleh pihak pengeposan



 


No comments:

Post a Comment