Monday, September 8, 2014

Kerap keletihan dan mengantuk di tempat kerja? Atasinya dengan Vita Lea Shaklee

 
Selamat petang semua... Siapa kat sini selalu mengantuk dan letih2 kat tempat kerja lepas tu balik rumah pun letih jugak atau ada yg dah terbongkang lepas jejak dlm bilik?
Hehe...ekin dulu pun macamtu jugak.. Asal balik kerja jer confirm tertido dengan baju2 kerja...zaman kerja shift tak kenal Shaklee lagi masa tu. Bantai fast food jer memanjang kononya nak fast and easy...last2 bawak kesan yg mudarat. I gain weight dan gemuk masa tu! Euwww... Alhamdulillah sekarang dah get back in normal shape hehehe...
 
Oh ye kalau anda salah seorg yg mcm ekin nyatakan kat atas tu,bermakna anda KEKURANGAN ZAT BESI dlm badan. Ye mmg anda akan pelik,sbb fikir2 balik yg anda cukup tidur dan cukup makan alkisahnya tapi still PENAT dan LETIH memanjang setiap hari? Anda perlu ambil VITA LEA.
 
 

"satu daripada lima wanita kekurangan zat besi dalam darah dan simptomnya yang paling kerap berlaku adalah rasa letih yang tidak diketahui punca" paul Voucher.
Penyelidikan yang diterbitkan dalam Canadian Medical Association Journal mendedahkan wanita yang mengambil 80mg supplement zat besi kurang mengalami rasa letih.
 
 


Kenapa Vitalea?

VITALEA (MULTIVITAMIN) TERBAIK yang mengandungi vitamin dan galian yang diperlukan oleh tubuh manusia, formula lengkap dengan zat besi. Vitalea juga lengkap dengan multivitamin dan multimineral yang mengandungi 28 jenis vitamin untuk keperluan nutrien harian tubuh kita.
 
Vita Lea ni ada kandungan zat besi dan fungsi zat besi nilah yg akan bantu mengangkut oksigen dalam badan kita. Bila kurang pengambilan zat besi,darah tak dapat nak angkut oksigen dlm badan dengan baik. Sebab tu lah badan kita akan selalu rasa letih dan kita sering bercakap " Asyik letih jer harini...taktau apa yg aku buat sbb rasa letih sgt ni"..haaa sapa yg selalu cakap macamni agaknya? Hampir kita semua kan?
 
Vita Lea ni dah menjalani sebanyak 340 ujian makmal sebelum dikeluarkan pada umum tau. Fuhhhh!! Agaknya ada tak suplemen lain yg buat ujian beratus kali macam Shaklee buat ni? Rasanya takde :) Dan Dr Forrest Shaklee create vitamin ni sejak tahun 1902 yg dikenali sbgai vitalized mineral dlm bentuk cecair buat pertama kalinya. Kalau sekarang tahun 2014,bermakna Vita Lea ni dah berusia 112 tahun!! Fuhhh beratus tahun vitamin ni rupanya.
 
Vitamin ni memang mudah larut tau. Kalau kita ambil sebiji Vita Lea dan rendamkan dlm air,tak sampai 5 min dah larut dlm air. Ini bermakna Vita Lea ni mudah larut dlm badan manusia dgn baik. Sebab tu mostly vitamin shaklee ni boleh buat masker tau....hehe..
 
Jom kita tengok testimonial pengguna-pengguna Vita Lea :
 
 
 
 

 
 

 
 
Dari segi pengalaman sendiri,ekin memang bekalkan Vita Lea pada husband ekin setiap hari untuk kekalkan tenaga dia setiap hari. Alhamdulillah semakin bertenaga. Selain tu ekin bagi husband B Complex dan Coq Health. Sekarang ekin cuba bagi Vivix pula hehe yelah sapa tak sayang husband kan...nak dia awet muda dan healthy selalu.
 
Sebarang pertanyaan boleh tanya ekin yer. Free konsultasi dan special price untuk anda!
 
 
 

1 comment:

  1. Kerap keletihan dan mengantuk di tempat kerja? Atasinya dengan Vita Lea Shaklee..

    ReplyDelete