Thursday, September 25, 2014

Testimoni Set Menyusu

 
Ibu-ibu berpantang pastinya hampir kesemuanya berhajat untuk menyusukan anak sehingga usia 2 tahun kan? Ada juga hingga lebih 2 tahun. Mengikut kemampuan masing2. Ramai yang mengamalkan pengambilan buat kurma untuk banyak kan susu. Ye makanan sunnah amat digalakkan bagi ibu yang ingin menambah susu badan dan kekal cergas. Dengan Shaklee anda tiada masalah untuk mencampurkan makanan sunnah bersama suplemen kesihatan kategori terbaik ini. Malah anda boleh mencampurkan buah kurma untuk diminum bersama bancuhan ESP.
 
Jom kita lihat testimoni-testimoni ibu2 yang dah berjaya memperbanyakkan susu badan dengan mengamalkan set menyusu shaklee dari set paling budget kepada set premium.
 
 
 
 
Testi #1
 
 
 

 
Testi #2
 
 


Testi #3




 
Testi #4
 
 
 

 
Testi #5
 
 
 
 
 
Testi #6
 
 
***********
 



Setiap set menyusu mempunyai fungsi-fungsinya yang tersendiri baik untuk ibu dan baby. Kesemua vitamin shaklee ni tahan berbulan-bulan lamanya. Murah dan berbaloi untuk dimiliki.



Sempena minggu gaji,ekin nak bagi free gift pada yang membeli full set dari ekin. Terhad untuk 5 org yang pertama sahaja! Wowww!
 
 
Berminat untuk dapatkan produk Shaklee?
 
Ekin - SMS/Whatsapp 019 373 9052
FB Page : Vitaminlovershop
COD AREA : Ampang Point, Ampang Park, KLCC, Wangsa Walk, Desa Pandan, Taman Maluri,Taman Nirwana,Tesco Ampang dan kwsn berhampiran
 
POS KE SELURUH MALAYSIA / BRUNIE / SINGAPORE mengikut charge yg ditetapkan oleh pihak pengeposan
 

No comments:

Post a Comment