Thursday, December 11, 2014

Istimewanya Vitamin E Shaklee yang ramai tak tahu

 
Teringat waktu muka berparut gara-gara jerawat yang asyik berlumba-lumba naik dulu kat muka ni. Almaklumlah hormon tak stabil. Tu yang jerawat suka singgah. Badan pula tak makan apa-apa suplemen,memang sadis waktu tu sebabnya berparut jerawat ni payah sungguh nak hilang. Walapun kulit cerah tapi tak sihat dan tak licin pun. Sobss.

 
 
 



Dikala promo Vita E yang tengah hot hot meletup ni,saya nak kongsikan apa yang bestnya tentang Vitamin E ni yang wajib semua orang amalkan. Lelaki dan perempuan boleh ambik tau.


Tentang Vitamin E Shaklee:
  • Ianya ASLI dan bukan sintetik
  • Lebih serasi dan aktif secara biologi berbanding sintetik
  • Tiada kesan sampingan (Shaklee always safe)
  • Lengkap dengan selenium- membantu Vitamin E berfungsi dengan lebih baik( bukan semua vitamin e dilengkapi dengan selenium sbb akan meningkatkan cost, but with vitamin E complex ni u get what u paid for! Totally worth it)
  • Membekalkan 400 IU setiap kapsul  anggaran seperti 24 sudu makan mayonis 



  • Istimewanya Vitamin E Shaklee ni ialah :
    • Vitamin E membuatkan si pengamal nampak muda kerana vitamin E melambatkan proses penuaan.Pengambilan vitamin E yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik. Ianya juga membantu menghilangkan parut dan jeragat.Membantu wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam.
    • Vitamin E mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.

    • Vitamin E sangat membantu dalam aspek kesuburan. Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen. Pengambilan vitamin E membantu mengatasi masalah kedinginan.
    • Vitamin E membantu pengaliran darah dengan lebih lancar. Membantu mengatasi masalah sarah belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.
    • Vitamin E membantu mempercepat proses baik luka. Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.
    • Bagi wanita yang pernah melahirkan anak, perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation after kelahiran. Namun dengan pengambilan vitamin E yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula.
    • Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, vitamin E membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

    Credit to Mama Cery


    Masih ragu-ragu? Jom tengok testimoni ni pula :




    Dulu dahi berminyak dan berjerawat mulai surut dengan Vita E Complex
     



    Tak perlu bermekap lagi selepas menggunakan Vita E Complex
     
     
     
    Sempena bulan istimewa ni memang Shaklee baik hati bagi promo yang best best! Harga pasaran Vita E Shaklee ialah RM136. Tapi kan,harga promo lagi best dari tu. Kalau beli 2 botol sekali dapat 5% diskaun tau! Seronok sebab sebotol tahan 4 bulan,so beli 2 botol tahan untuk 8 bulan. Super jimat! Boleh kongsi dengan husband kan hehe. Takkan isteri jer yang nak cantik,kasi husband sekali makan lepas tu tanya apa feedback. Ok setakat ni perkongsian saya tentang vitamin E.
     
    Harini berebut2 org order Vit C,Vita E dan Collogen Powder! Tambahan semua cuak sebab tahun collagen dihentikan selama setahun sebab kena lalui proses pendaftaran semula so hujung tahun 2015 baru ada balik. Tu yang promo besar besaran bulan ni ramai yang tak nak ketinggalan. Branch wangsa maju dah terjual 240 kotak tau pagi tadi sahaja. Betapa emosinya orang membeli stok kolagen sebab taknak kulit tua tahun depan. Dah cuba sekali memang takleh tinggal,benda best sebab tu ramai yang grab masa promo :)
     
     
     
    Berminat nak cuba vita E jangan segan contact ekin yer
    
     
     
    Nur Ashikin Amirudin (Ekin Hoza)
    Shaklee ID 1069965
    SMS/Whatsapp : 019-3739052
    Email : info.nutrisisihatekin@gmail.com
    Facebook page : Nutrisi Sihat Ekin
    Facebook personal : Ekin Hoza
     
    Penghantaran ke seluruh Malaysia dan Lain-lain


     

    No comments:

    Post a Comment