Sunday, January 18, 2015

Kelas BANGKIT di FAIZWORLD TRAINING CENTRE

 
Alhamdulillah semalam selesai menuntut ilmu dari mentor-mentor hebat Shaklee iaitu dari Elly,Kays dan Mija, Mereka semua diantara Sr Coordinator dan Key Coordinator yang hebat-hebat belaka! Kelas dari jam 9am-5pm (habis around 5 lebih jugak sebab ada special sharing dari guest jemputan) dibuat di Faizland Training Centre Paragon Point Bangi. Dari Ampang ke Bangi makan masa dalam 40min nak sampai. Kalau bawak laju mungkin 30min sampai dah hehehe. Saya tak drive sebab tak tahu jalan so saya mintak tolong family saya drive. Almaklum berminggu jugak saya tak drive sebab batery kereta saya dah kong!!! Kereta lama banyaklah ragamnya. Lepas tukar batery barulah kereta boleh bergerak. Tu pun saya jarang hangout sana sini hanya fokus pada perjalanan business sahaja.
 
 
Ni la poster  kelas BANGKIT yang diadakan semalam. Cun kannnnnnn

 
 
 
Speaker hebat dari mereka yang hebat!!! Thank you so much for your superb sharing!
 
 
 
 
 
 Ni waktu pagi. Kul 9am. Saya sampai jam 8.45am kelam kabut breakfast kat bawah tu ada kedai tapi naik atas ada breakfast lain pula hehe alhanmdulillah rezeki saya..thank you fo nasi lemak dan mihun goreng yang sedap hehe..
 
 
 

 
Ni la KIDS ROOM yang ada disini. So yang mana bawak anak-anak jangan risau boleh ajak suami jagakan dan temankan anak-anak dalam ni. Nampak bantal besar tu syok je kan boleh landing hehehe..
 
 
 
 
 
Tak perlu diperkenalkan lagi dalam Shaklee semua kenal. Hehe Master Shareeza @ PM Cery yang saya kagumi dan sayangggg sangat! My grandnany tau. Saya level ke 3 beliau. Dekat kan kan kan...hehe..
Master Cery - Master Izzati - Coordi Riena - Sup Ekin

 Apa yg saya pelajari semalam :
 
 
-Marketing Power Instagram by mija
: Bina profile di instagram
: Teknik naikkan followers
: Strategy unfollowing
: Strategy posting
: Strategy # tag
: Teknik review

- Post natal dan pre natal by mija
: keperluan vitamin sebelum dan selepas mengandung dll
- Vivix Story by kays
: Asal usul vivix
: Kandungan Vivix dll

- Motivasi BANGKIT by elly
: Maksud disebalik B.A.N.G.K.I.T
: Maksud disebalik I AM L.U.C.K.Y
: Maksud M.E.S.T.I
: Apa FEAR yang kita hadapi
: 7 aspek matlamat
: Pembersihan KOLAM JIWA
: Feel Good Statement

- Demo NUTRIWHITE by elly
: Penggunaan produk Nutriwhite secara details
 
 
Memang best kan semua topic yang diajar? Topic yang favourite dan yang ditunggu2 sangat terutaman MARKETING POWER INSTAGRAM!!! Alhamdulillah :)
 
Anda nak juga ilmu ni? Boleh....jika anda join empayar Shaklee saya. Anda akan dapat free ilmu yang bakal saya curahkan kepada anda ni. Malah saya bakal ajar anda cara nak jana income 3 angka dan 4 angka secara partime. Anak-anak business saya dah tentu akan dapat free special touch iaitu exclusive dari saya so dont worry ye.
 
Pesanan saya untuk SID Shaklee yang lain, jika dapat menghadiri kelas-kelas sebegini datanglah dan korbankan masa tidur,masa hiburan,masa tv anda untuk menimba ilmu. Confirk uols takkan rasa rugi sesen pun. Kelas semalam FULL HOUSE ye. Memang terbaik!!!
 
InsyaAllah saya akan menghadiri kelas-kelas yang lain untuk mendapatkan ilmu yang lagi best lepas ni! Dalam business,siapa cepat dia dapat! Siapa nak lebih dia kena usaha lebih!
 
Doakan saya naik Sr Supervisor bulan January ni ye insyaAllah Aamiin.
 




No comments:

Post a Comment