Thursday, June 18, 2015

Rezeki Ramadhan 2015

Alhamdulillah dapat berjumpa bulan ramadhan tahun ni syukur ya Allah semoga saya istiqamah untuk bertarawih setiap hari dan bangun solat malam insyaAllah.

Selain tu memang niat diet bersungguh-sungguh bulan ni sebab ada misi yang perlu dilaksanakan hihi 

Saya tetap makan nasi tapi kuantiti sikit jer. Lain2 support energy booster waktu sahur yang saya amalkan ialah :
❤️ESP + CINCH Cafe Late
❤️Segelas Performance Drink
❤️5biji alfalfa
❤️3biji lecithin
❤️2biji vit C
❤️1biji bcomplex

Jangan lupa minum air kosong secukupnya hokey! 


Anyone yang nak beli ESP,CINCH dan Performance Drink saya akan guide anda cara berdiet dengan Shaklee exclusive untuk bulan Ramadhan ni boleh whatsapp saya 

@ekinshaklee 
Pengedar shaklee Ampang

No comments:

Post a Comment