Sunday, August 3, 2014

Cyst? Fibroid? Pcos? Atasi dengan GLA COMPLEX Shaklee!

Assalamualaikum semua dan selamat petang! Masih mood raya? Hehe sama lah kita disini... raya raya juga...meh baca ada benda penting ekin nak share dgn uols...

Pernah dengar tentang...

☑ CYST
☑ FIBROID
☑ PCOS

3 penyakit serangkai yg DITAKUTI dan DIGERUNI oleh kaum wanita di malaysia ni. Memang ramai diantara kita yg mengalami pengalaman pahit bila berhadapan dgn masalah ni. Tambahan yg inginkan zuriat sejak sekian lama...menunggu 5,6 tahun tapi bila scan dgn doktor pakar,rupanya dalam rahim ada penyakit ni! Allah...rasa pilu sgt. Ekin ada kwn2 yg ada penyakit 3 serangkai ni. So far alhamdulillahg ekin bebas dari cyst,fibroid dan pcos...cuma rezeki belum menyebelahi untuk dapat zuriat sendiri...apa2 pun mungkin usaha ekin ambil gla complex ni sejak awal-awal2 kahwin dulu untuk betulkan cycle period berjaya akhirnya. Macamna tu? Episod akan datang ekin akan story kan ye. Lebih info tentang Gla Complex Shaklee boleh klik SINI .

Penyakit ni terjadi akibat KETIDAKSEIMBANGAN HORMON dlm tubuh badan kita ni. Pertumbuhan luar biasa ni pada sel dalam rahim wanita dan sebab itulah pentingnya pengambilan suplemen bagi langkah berjaga-jaga dari awal. Yg belum berkahwin tapi ada masalah cycle period berterabur pun digalakkan ambil ye sebab kita taknak lepas kahwin baru dpt detect sakit ni semua...mana lah tau kalau konsisten ambil gla complex ni 3-6bln before bernikah,lepas bernikah terus bunting pelamin? Who knows kan? Sebab ekin memang ada kwn2 yg bunting pelamin lepas ambil shaklee. Kwn pertama dia amalkan gla complex dan b complex 3 bulan sebelum kahwin. Kwn kedua dia amalkan vita e dan gla complex setahun sebelum kahwin. Alhamdulillah rezeki berpihak pada mereka.


Testimoni #1

 
 
 
 
Testimoni #2

 
 
 
 
Testimoni #3




Dah ramai sebenarnya menikmati kebaikkan GLA COMPLEX ni. Yg penting walau apapun alasan kita mencuba gla ni,kita berusaha dan selebihnya kita serahkan kepada Allah SWT kerana dgn izinNya kita sembuh dan pregnant.

 
 
Nak cuba boleh contact ekin ye!
 






Nota: Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda. Bukan bertujuan untuk merawat,mendiagnose,mencegah atau menyembuhkan apa jua penyakit.

No comments:

Post a Comment