Sunday, November 2, 2014

Cara terbaik rawat asma anak-anak


Memandangkan bulan ni promo Omega Guard,memang jadi favourite ekin sebab ekin ada ezcema..dari kecik lagi. Dan ekin juga ada resdung yg agak teruk. Walaupun ekin takde asma tapi omega juga sesuai untuk yang ada eczema dan resdung.

Sebenarnya orang yg ada asma pun sangatlah digalakkan ambik omega guard ni. Sebab ianya kaya dengan Omega-3 yang bersifat anti radang (inflamasi) . Inflamasi ni ialah secara ringkasnya tindak balas imuniti badan terhadap  infeksi atau serangan virus. Dan orang yang ada asma ni memang mempunyai imuniti rendah.

Macam ekin sendiri,bertahun-tahun ada ezcema dan berparut dan bila dah sewasa ada resdung pula... selain ekin amalakn Alfalfa, Bcomplex dan Vit C ekin juga amalkan Omega Guard. Memang hilang terus gatal-gatal ezcema dan resdung. Ekin puas hati sangat dengan result ni lepas consume omega sebulan lebih. Sebab tu ekin teruskan sampai sekarang.

Ekin nak kongsikan 9 testimoni yang panjang lebar tentang bagaimana mereka membantu anak-anak mereka yang mengidap asma bersama Omega Guard Shaklee.































Seronok kan baca pengalaman mereka tentang betapa berbaloinya membeli Omega Guard. Bukan tu sahaja,yang pregnant dan berpantang pun boleh ambil omega guard sebab nanti boleh disalurkan terus kepada baby,tu pun kalau anda nak baby anda cerdik la bila membesar nanti. Siapa yang taknak anak-anak pandai,alert dan fokus kan?

Nilailah sendiri,adakah penting untuk anak anda amalkan Omega Guard ni ye. Bukan saja-saja suruh beli kalau takde manfaat best diorang yang share pengalaman ni pun takkan beli untuk anak-anak. Siapa yang taknak berikan yang terbaik untuk anak-anak dan diri sendiri betul tak?

Promo bulan ni memang best. Beli 6 botol percuma satu. Atau kalau anda taknak kongsi ramai-ramai dengan kawan-kawan dan family boleh jer beli twin pack promo Omega Guard. Beli 2 botol dapat 5% less. Ramai dah ibu-ibu kat luar sana order omega guard ni,lagi-lagi bulan ni bulan promo Omega,memang mereka takkan lepas kan peluang lah termasuk ekin sendiri hehe...








Nur Ashikin Amirudin (Ekin Hoza)
Shaklee ID 1069965
SMS/Whatsapp : 019-3739052
Email : zaujah5512@gmail.com
Facebook page : Http://facebook.com/vitaminlovershope
Facebook personal : Ekin Hoza

COD Area : Desa pandan , Kg Pandan , Ampang Point , KLCC , Tesco Ampang , Wangsa Walk dan kawasan yg berhampiran.
Pos ke seluruh Malaysia


No comments:

Post a Comment