Monday, February 2, 2015

Promosi Shaklee Februari 2015!


Selamat petang semua. Alhamdulillah dah masuk bulan februari sekarang. Syukur sangat masih diberi peluang bernafas dan melihat segala kebesaran Allah di dunia ini.
 
Ok just nak share tentang promo super duper best bulan ni,siapa-siapa yang ada masalah sakit lutut,sakit tulang belakang,sakit sendi dan paling best lagi....yamg malas nak makan vitamin banyak-banyak dalam satu masa....ni lah promo vitamin yang paling sesuai untuk anda semua!
 
 
 
 
Buy 6 free 1
Vitalea
Ostematrix
 
Buy 3 free 1
AJHT
Vitalea for children 
 
 
 
Untung tauuuuu siapa beli 6 botol terus dapat free sebotol bukan free sebiji hihihi,free membership lepas tu dapat CASH bonus bulan depan. Membeli pun dapat cash? Itu sungguh menarik!
 
 
Sedikit penerangan tentang vitamin promo bulan ni :
 
Ostematrix
-Bagus untuk orang yang tak suka minum susu,orang-orang yang ada sakit-sakit kaki,kebas-kaki,ibu lepas pantang yang sembelit,ibu menyusu dan hamil,selalu sakit tulang belakang,sejuk-sejuk badan,bisa tapak kaki dan orang yang tengah buat fisioterapi pun boleh ambik Ostematrix ni. Mengandumgi 1000mg kalsium,400mg magnesium dan 400IU vitamin D.
 
 
Vita Lea (multivitamin)
- Favourite bagi orang-orang yang tak suka makan vitamin banyak-banyak dalam satu masa. Sehari ambik 2biji pun dah cukup tapi setiap vitamin yang ada dalam sebiji vitalea ni tak banyak,sikit jer sebab tu Shaklee wujudkan pelbagai vitamin yang lain untuk topup kekurangan kadar vitamin yang ada dalam vita lea,cuma bagi mereka yang malas digalakkan ambik vita lea ni sebab ianya suplemen asas dan ada dalam set family wellness. Vita lea mengandungi 12 vitamin dan 7 mineral penting untuk fungsi tubuh kita. Bukan sebarang multivitamin tau sebab Vitalea dah berusia 100 tahun dan dah lalui 340 ujian kawalan bermutu tinggi sebelum iannya dia pasarkan!
 
 
Advance Joint Health Tablets
-Ni memang vitamin terbaik untuk yang sakit-sakit sendi.. bukan untuk orang tua jer tau tapi yang usia dewasa macam kita ni juga perlukan AJHT ni. Sebab kita ni ada yang sentiasa dukung anak-anak kecil sampai sakit pinggang dibuatnya...yang selalu mengadap komputer dan asyik duduk saja hampir 8 jam pun boleh sakit sendi tau. Orang yang berat badan berlebihan selalu sakit lutut sebab badan dah besar,sendi tulang pun boleh sakit susah nak berjalan apatah lagi ada yang susan nak solat. Jadi perlu amalkan AJHT ni setiap hari untuk sendi yang kuat bagi menyokong angka badan kita ni jadi lebih mantap.
 
 
Vita Lea for Children
-Ni memang favourite kanak-kanak sekarang. Rasa memang sedap,anggur susi gitu memang budak-budak tak puas kunyah vita lea chew ni hehehe. Anda tau tak,kanak-kanak kena ambil 1.5 cawan tembikai,6oz jus oren,8oz gelas susu,10 sudu besar mentega kacang,4 cawan brokoli,1.5 cawan bayam,6.5 cawan tauge & 3 cawan kacang merah untuk mencukupkan nutrisi baik dalam badan kanak-kanak yang sedang membesar? Tak perlu risau,kesemua zat dan khasiat makanan macam yang saya cakap tadi tu ada dalam 2 biji vitalea for children ni. Senang cerita,kunyah sehari 2 biji gula-gula sihat ni,gigi takkan rongak pun. Malah kanak-kanak akan semakin cergas,kurang mengantuk dalam kelas dan semakin bijak. Takkan kita sanggup biar anak kita ketinggalan dalam kelas kan,mesti semua orang kat sini nak anak-anak sendiri bijak dan cergas. Tak ada parents yang nak anak mereka kurang bijak,betul?
 
 
So sila lah buat pilihan yang tepat. Tentang harga tak perlu risau,nama pun promosi jadi memang harga promo yang best bakal anda dapat dan saranan saya baik anda rembat promosi beli 6 percuma 1 dan beli 3 percuma 1 ni boleh buat stok dan pastinya anda takkan dapat lagi harga promo best ni pada bulan-bulam yang akan datang. Hanya untuk bulan februari jer. Jadilah pembeli yang bijak disaat GST dah nak bermula April ni ye. Hihi.
 
 

 
 
Ni barang nak post kepada customer. Barang ni akan sampai ke area KL dan Pahang hai rabu atau khamis ni sebab harini (isnin sampai selasa KL kan public holiday) Mereka ni regular customer saya yang selalu repeat order hihi. Terima kasih banyak-banyak ye.
 
 
 
 
 
 
Not to forget,last week saya dah dapat hadiah dari PM cery...Faizworld hantar parcel ke rumah hehe best gila dapat macam-macam dalam ni. Hasil tulis blog entry tentang faizworld training centre hihi..thank you so much kak cery!
 
 
 
Okla saya nak keluar pegi pos barang dan harap sangat ada pos laju yang buka harini sebab setengah tempat kan tutup. Kalau anda nak order atau tanya soalan pun boleh hubungi saya ye. Jangan malu jangan segan :)
 
 
 
 
 
 
Ekin Hoza
Whatsapp/SMS : 019-3739052
 
 

No comments:

Post a Comment