Monday, April 20, 2015

COD Set Kurus Promo Shaklee di area Ampang

 
Assalamualaikum semua selamat petang. Last week memang ekin busy sangat sebab order masuk non stop dan kebanyakkannya nak COD. Majoriti ekin memang dapat customer area Ampang sebab tinggal sini dan mudah nak hantar barang pada customer tanpa extra postage charge. Disamping tu boleh consult customer dan beramah mesra dengan mereka hehehe...
 
 
So last week saya teman mama saya shopping barang dapur kat tesco ampang so alang-alang terus COD set slimming promo dekat customer waktu tengahari,customer order Cinch Choc,Lecithin dan Alfalfa untik slimming. Lepas tu saya ke Shaklee Hq di sunway pinnacle sebab stok tak cukup. Branch wangsa maju tutup hari sabtu sebab baru minggu kedua so terpaksa redah jem ke sunway bertemankan mama saya hehe.. penat tu memang penat tapi inilah business yang ekin paling sayanggggg..so insyaAllah takda alasan untuk work hard awal-awal ni.
 
 
 
 
 
Alahmdulillah customer tak putus-putus order dan majoriti customer ekin dari Instagram dan Blog ni.
 
 
 
 
 
 
Lepas dah settel beli restok barang semua,balik kl dan terus rush ke Ampang Point. Junpa customer depan Coffe Bean dan COD set slimming Omega Guard,lecithin dan Alfalfa.

 
 
 

 
Dah settel semua urusan,ekin dan mama pun dah lapar sangat sebab kitaorang just breakfast je pagi tadi kat tesco. So mama belanja makan kat Secret Recipe area situ. MasyaAllah sedapnyaaa sebab makanan kat SR desa pandan tak sedap taktaula diorang tak jaga kualiti ke standard procedure ke apa ke. Lepas ni memang nak datang SR kat area ampang point ni je. The best!!
 
 
 
So itu sahaja update buat masa ni. Kalau jarang update blog sebab ekin banyak update di Instagram @ekinshaklee so boleh follow dan tengok promo best atau special offer dari ekin untuk produk Shaklee ni ye. Saya distributor aktif di Ampang tau....jangan anya pulak "awak aktif lagi ke jual shaklee?" Aiseymannnn hihihi of coz lah darling. Boleh whatsapp saya bila-bila k untuk pertanyaan atau order, insyaAllah saya cuba reply secepat mungkin. If lambat jangan marah sebab kadang2 saya tengah cod barang kat customer,kadang tengah makan @ masak,kadang tengah konsult customer lain dulu and solat time...so jangan risau lambat ke cepat ke ekin pasti reply. Banyakkan bersangka baik ye semua hihihi... jazzakilah
 
 
For info dan ordering boleh whatsapp terus ye
Ekin
019-3739052
Pengedar Sah Shaklee Ampang
Instagram : @ekinshaklee
 
 


No comments:

Post a Comment