Tuesday, April 14, 2015

Shaklee memang pilihan majoriti rakyat malaysia


Harini memang busy sangat. Sebab order masuk berderu-deru ya Allah tak menang tangan nak handle..apa-apa pun memang syukur sangat sebab customer non stop order dan ada yang repeat order syukur ya rabb atas rezeki MU kepada ku ni.

Memang tengahari baru menapak kat poslaju hehe sebab check payment,bungkus dan tulis poslaju punya consignment note lagi makan masa kan hehe. So lunch memang tak sempat la jadi saya bancuh laju-laju Cinch perisa cafe late dengan ESP. Kenyang sampai petang.





Sebahagian dari parcel. Ni 1st trip. Sebab saya ulang alik pegi poslaju 2x dan ambik barang lagi kat shaklee wangsa maju sebab tak cukup hehe. 







2nd trip punya pos dan salah satunya customer beli Vit C Sustained Release. Moga customer happy dapat parcel comel macamni la hehe



Besok pun ada order lagi,saya nak borong CINCH perisa Chocolate promo BUY 3 FREE 1 tu dan nak COD satu botol Ostematrix kat Ampang Point waktu malam. Saya prefer waktu malam kat Ampang Point sebabnya parking susah nak dapat waktu siang. Atau weekends boleh la waktu pagi COD kat sana hehe. 

Kalau nak order Shaklee atau COD dengan saya jangan segan-segan contact saya ye. InsyaAllah yang service yang terbaik untuk anda saya berikan.


EKIN
whatsapp 019-3739052

No comments:

Post a Comment