Saturday, July 11, 2015

Persiapan Aidilfitri 2015

Assalamualaikum readers dan selamat berhujung minggu ❤️

Alhamdulillah tak lama lagi dah nak raya yehaa! Macam biasa persiapan raya saya biasa jer,bersederhana orang kata. Beli baju raya 2 helai jer hehe sebab ada lagi satu jubah baru jarang pakai so total up 3 helai lah tahun ni hehe ☺️

Saya rembat Bella Ammara punya design this year. Sebab diorang ada buat sales so since branch setapak tu paling hampir dengan saya dapatla merasa ke branch setapak last few weeks. 




Saya grab 2 design kat atas ni. Warna biarlaha rahsia. Nanti time raya kita upkan kisah beraya pulak ye hehe.

Semalam singgah butik Tudung Abu Dhabi and husband belanja tudung alhamdulillah rezeki thank you so much husband ❤️❤️❤️


                  
               ❤️Selfie sikit hehehe❤️

So korang dah prepare ke untuk raya ni? Moga kita semua berbelanja dengan berhemah dan displin ye. Beli apa yang penting dan perlu sahaja. Hikhik less is more!

Nak cod Shaklee area tesco ampang atau ampang point boleh roger saya sampai 16hb ni. Start 17hb hingga 21hb saya cuti raya (takda di kl). Take care everyone!

@ekinshaklee
Pengedar Shaklee Ampang 





No comments:

Post a Comment